- Szczegóły
- Odsłony: 541
Zadzwoń! Zaufaj!
Kryzysowy Telefon Zaufania 116 123
Czekamy na telefon od Ciebie codziennie od 14.00 do 22.00!
Nasz numer jest bezpłatny
Kryzysowy Telefon Zaufania 116 123 powstał z myślą o osobach, które z różnych powodów nie mają możliwości bezpośredniego kontaktu z psychologiem. Oferta Poradni kierowana jest do osób dorosłych w kryzysie emocjonalnym, potrzebujących wsparcia i porady psychologicznej, rodziców potrzebujących wsparcia w procesie wychowawczym oraz osób niepełnoprawnych. Poradnia Telefoniczna 116 123 udziela pomocy psychologicznej osobom doświadczającym kryzysu emocjonalnego, samotnym, cierpiącym z powodu depresji, bezsenności, chronicznego stresu.
• Każdy z naszych konsultantów posiada wyższe wykształcenie specjalistyczne - psychologiczne lub pokrewne oraz przeszedł cykl szkoleń z zakresu telefonicznej pomocy psychologicznej.
• Jesteśmy po to, by każdemu zaoferować możliwości kontaktu, który będzie wsparciem w trudnych chwilach. Nie pytamy o wyznanie czy orientację seksualną. Nasi konsultanci nie oceniają, nie wartościują postaw czy zachowań - wspólnie z Klientem zastanawiają się co dla niego jest najlepsze w danej sytuacji.
• Połączenie z naszym numerem jest całkowicie bezpłatne niezależnie od tego z jakiej sieci dzwoni Klient, można do nas dzwonić z każdego miejsca w Polsce, zarówno z telefonów stacjonarnych jak i komórkowych.
Centrum Wsparcia Fundacji Itaka 800 70 2222
Czynne 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu
Czujesz się stale przygnębiony…
• Nie dajesz sobie rady z codziennością…
• Przeżywasz kryzys emocjonalny…
• Znajdujesz się w sytuacji „bez wyjścia”…
• Nie radzisz sobie ze stresem…
• Jesteś ofiarą przemocy…
• Zamartwiasz się o swój stan zdrowia…
• Myślisz, że „jest coś z Tobą nie tak”…
• Nie możesz pogodzić się ze stratą bliskiej osoby…
Nie jesteś sam! Nie zwlekaj! Zgłoś się po pomoc!
Skontaktuj się z Centrum Wsparcia dla osób w kryzysie psychicznym, w którym dyżurują psychologowie gotowi do wysłuchania, zrozumienia i akceptacji. Pomogą także we wskazaniu odpowiednich placówek specjalistycznych w danym regionie kraju, w którym można otrzymać bezpośrednią pomoc.
Z nami będziesz mógł porozmawiać o swoim problemie i uzyskać profesjonalne wsparcie.
Nie czekaj! Daj sobie pomóc.
W wyznaczonych godzinach w Centrum pełnią dyżury także specjaliści: lekarze psychiatrzy, prawnicy oraz pracownicy socjalni.
W ramach Centrum Wsparcia Fundacja ITAKA prowadzi:
• Telefoniczne Centrum Wsparcia 800 70 2222
• Bezpłatną linię, która działa 24 godziny przez 7 dni w tygodniu
• E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
• Stronę www.liniawsparcia.pl
• Czat
Na stronie dostępna jest także aplikacja mobilna z bazą teleadresową instytucji pomocowych, która pomaga osobom poszukującym pomocy, samodzielnie uzyskać potrzebne im informacje w sposób szybszy i prostszy.