Telefon zaufania

Zadzwoń! Zaufaj!

Kryzysowy Telefon Zaufania 116 123

Czekamy na telefon od Ciebie codziennie od 14.00 do 22.00!
Nasz numer jest bezpłatny 

Kryzysowy Telefon Zaufania 116 123 powstał z myślą o osobach, które z różnych powodów nie mają możliwości bezpośredniego kontaktu z psychologiem. Oferta Poradni kierowana jest do osób dorosłych w kryzysie emocjonalnym, potrzebujących wsparcia i porady psychologicznej, rodziców potrzebujących wsparcia w procesie wychowawczym oraz osób niepełnoprawnych. Poradnia Telefoniczna 116 123 udziela pomocy psychologicznej osobom doświadczającym kryzysu emocjonalnego, samotnym, cierpiącym z powodu depresji, bezsenności, chronicznego stresu.
•    Każdy z naszych konsultantów posiada wyższe wykształcenie specjalistyczne - psychologiczne lub pokrewne oraz przeszedł cykl szkoleń z zakresu telefonicznej pomocy psychologicznej.
•    Jesteśmy po to, by każdemu zaoferować możliwości kontaktu, który będzie wsparciem w trudnych chwilach. Nie pytamy o wyznanie czy orientację seksualną. Nasi konsultanci nie oceniają, nie wartościują postaw czy zachowań - wspólnie z Klientem zastanawiają się co dla niego jest najlepsze w danej sytuacji.
•    Połączenie z naszym numerem jest całkowicie bezpłatne niezależnie od tego z jakiej sieci dzwoni Klient, można do nas dzwonić z każdego miejsca w Polsce, zarówno z telefonów stacjonarnych jak i komórkowych.

 

Centrum Wsparcia Fundacji Itaka  800 70 2222

Czynne 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

Czujesz się stale przygnębiony…
•    Nie dajesz sobie rady z codziennością…
•    Przeżywasz kryzys emocjonalny…
•    Znajdujesz się w sytuacji „bez wyjścia”…
•    Nie radzisz sobie ze stresem…
•    Jesteś ofiarą przemocy…
•    Zamartwiasz się o swój stan zdrowia…
•    Myślisz, że „jest coś z Tobą nie tak”…
•    Nie możesz pogodzić się ze stratą bliskiej osoby…

Nie jesteś sam! Nie zwlekaj! Zgłoś się po pomoc!


Skontaktuj się z Centrum Wsparcia dla osób w kryzysie psychicznym, w którym dyżurują psychologowie gotowi do wysłuchania, zrozumienia i akceptacji. Pomogą także we wskazaniu odpowiednich placówek specjalistycznych w danym regionie kraju, w którym można otrzymać bezpośrednią pomoc.
Z nami będziesz mógł porozmawiać o swoim problemie i uzyskać profesjonalne wsparcie.
Nie czekaj! Daj sobie pomóc.
W wyznaczonych godzinach w Centrum pełnią dyżury także specjaliści: lekarze psychiatrzy, prawnicy oraz pracownicy socjalni.
W ramach Centrum Wsparcia Fundacja ITAKA prowadzi:
•    Telefoniczne Centrum Wsparcia 800 70 2222
•    Bezpłatną linię, która działa 24 godziny przez 7 dni w tygodniu
•    E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
•    Stronę www.liniawsparcia.pl
•    Czat
Na stronie dostępna jest także aplikacja mobilna z bazą teleadresową instytucji pomocowych, która pomaga osobom poszukującym pomocy, samodzielnie uzyskać potrzebne im informacje w sposób szybszy i prostszy.

Dodatkowe informacje